Laatste bericht van ons vanaf dit blog.

24 december 2013 - Singapore, Singapore

Nog even een laatste bericht van ons vanaf dit blog.
We hebben een drukke laatste week in Singapore gehad, waarin Johan voornamelijk druk is geweest met werk en ik met inpakken en afscheid nemen van de mensen daar. Vooral de juffen van Lena en Jesse en de helper hadden het er moeilijk mee. Bijzonder om dan te voelen wat je ondanks de korte tijd toch opgebouwd hebt met elkaar daar. Zaterdag 14 december met Johan en nog twee collega's Vincent en Xander alles ingepakt en het huis leeggehaald. Aan het eind van de dag nog naar het Holiday Inn Atrium hotel om daar op Vincent zijn hotelkamer nog wat te slapen voor vertrek. Om 21.00 uur nog wat gegeten met elkaar en met Vincent en Xander. Om 22.30 uur richting het vliegveld met een taxibusje, daar we vier handbagage en vier ruimbagage koffers mee hadden. Om 01.25 uur vlogen we, om vervolgens de volgende dag zondag 15 december rond 08.00 uur te landen. Eigenlijk was deze reis de 'beste' van alle vier. Lena en Jesse sliepen vrijwel gelijk toen we in het vliegtuig zaten en hebben dit zo zeven uur vol gehouden. Maar dan heb je nog zes uur te gaan. Maar ze waren rustig met wat speelgoed, tv en eten. Zelf hebben we weinig tot niet geslapen. Het onthaal op Schiphol was leuk met familie en spandoek. Toen de kou in en in het ritme komen. De kou viel/valt gelukkig mee. De overgang was minder groot dan het had kunnen zijn. Lena riep van de week wel toen we buiten liepen: 'Ik vind het zo koud in Nederland!'. In het ritme komen is wat moeilijker. We slapen veel, maar zijn nog niet uitgerust. Dit heeft nog wat tijd nodig. De eerste nachten hadden we Lena en Jesse om 01.30 uur en 03.30 uur hyperactief naast/op ons bed staan. Ja, wat doe je dan. Zo hebben we wat ochtenden vroeg aan het ontbijt gezeten, wat voor ons toch wel uitzonderlijk is. Lena had het al snel door en slaapt nu goed door, maar heeft nog veel slaap nodig. Jesse zit nu op 05.30 uur 's morgens. Mag van ons nog wat later, dat snap je. Verder waren ze aan alles eigenlijk gelijk wel gewend. Misschien het eerste uurtje dat we thuis waren, was even onwennig, maar dit was snel over.
Nu breekt de kerst en jaarwisseling aan. We willen iedereen fijne dagen wensen een mooi nieuw jaar!
Wij kijken in ieder geval terug op een bijzonder jaar en hopen weer op een mooi en bijzonder jaar!
Fijn dat jullie met ons mee hebben geleefd via dit blog. Bedankt!
Lieve groeten,
Johan & Bea, Lena en Jesse.

1. Marja:
    24 december 2013
    Leuk om nog een laatste bericht te lezen.
    Jullie ook hele fijne kerstdagen en een heel gelukkig nieuwjaar, bijzonder zal dat zeker worden voor jullie :-)
  2. Anja:
    24 december 2013
    welkom terug! en heel goede kerstdagen en een goed 2014 toegewenst
    Gert-Jan & Anja
  3. Daniel en Paulien:
    25 december 2013
    He buurtjes,

Welkom thuis en hele fijne dagen toegewenst! En een heel mooi 2014 toegewenst!

Groetjes Daniel en Paulien