Toch nog even tussendoor.

5 oktober 2013 - Singapore, Singapore

In ons vorige reisverhaal gaf ik aan dat Johan de eerstvolgende keer wat zou schrijven, maar ik doe het nu nog even. In de tussentijd zijn de ouders van Johan gezellig hier. Ook Lena en Jesse vinden dit erg leuk!
Het eerste uitstapje met elkaar was naar de Night Safari. ’s Avonds met een treintje langs de dieren gereden en ook nog gelopen. De kinderen vonden het vooral leuk en ook wel spannend!
Zondagochtend zijn Lena, ouders van Johan en ik nog naar de  kerk geweest.
Zoals sommigen van jullie wel weten heb ik best regelmatig behoefte aan geestelijk voedsel. En het werd voor mij nu wel weer hoog tijd. Dus de week hiervoor ook naar een kerk geweest.
Zondagmiddag konden Johan en ik lekker een nachtje weg en hebben Johan zijn ouders op de kinderen gepast. We zijn naar Marina Bay Sands geweest. Een aparte ervaring. Helemaal op de top van het gebouw, op de 57ste verdieping een groot zwembad met een rand alsof het lijkt dat je er zo overheen kan vallen. Vanuit het water kijk je over de skyline van Singapore. Lekker gezwommen, gelegen en gegeten. Ook dat laatste kostte ons geen moeite met al het lekkers. Niet normaal zo veel en zo lekker. En ter afsluiting nog wezen winkelen in de vele shopping malls.
In deze week nog de schoolreisjes van Jesse en Lena gehad. Dinsdagmorgen met de bus naar Sentosa Port of Lost Wonder geweest. Jesse vond het leuk, maar bleef veilig bij mij in de buurt. Woensdagmorgen met Lena naar Longkang Fishing@Big Splash geweest. Oma is gezellig mee gegaan toen we hoorden dat er voor de ouders mogelijkheid voor een fishspa was. En dat wilden wij wel eens proberen.
Donderdag zijn we met opa en oma en de kinderen een dag op stap geweest. Little India, Kampong Glam Chinatown en de Singapore Flyer. Druk, maar leuk dagje! Bijzonder om de verschillende wijken te zien met ieder hun eigen cultuur.
Vrijdag wat kleine voorbereidingen voor de verjaardag van Jesse getroffen en ’s middags met de moeder van Johan wezen winkelen op Orchard Road. Even de dure shopping malls ingelopen en daarna snel naar de wat goedkopere.
En vandaag was het dan zover! Jesse 2 jaar! We hebben een hele leuke relaxte dag gehad. ’s Morgens taart en cadeau ’s. ’s Middags lekker gezwommen, chips gegeten en aansluitend patatjes gegeten. Erg leuk dat er aan zijn verjaardag gedacht is! Cadeau ’s, kaartjes, mailtjes, telefoonberichtjes en skype contact. Bedankt!
Ook ons overbuurmeisje Isla van 2.5 jaar kwam een verjaardagsliedje zingen voor Jesse en cadeautjes geven. Heel lief!
En nu hebben we onze koffers gepakt om morgen met zijn zessen voor een paar daagjes naar Tioman Island in Maleisië te gaan. We hebben er zin in!

1. Jannie Voorbij:
    5 oktober 2013
    Ook van ons nog de hartelijke felicitatie met de verjaardag van Jesse!! Wat leuk dat opa en oma de Vos er zijn.
    groetjes t.jannie
  2. Marja:
    5 oktober 2013
    Gefeliciteerd met Jesse! Leuk dat jullie het met opa en oma konden vieren.
    Veel plezier in Maleisie!
  3. Miranda:
    6 oktober 2013
    Nog van harte gefeliciteerd! Zo te lezen is het leven voor jullie en de kinderen een groot feestje met al die leuke uitstapjes!! Geniet ervan!
  4. Piet en Truus:
    7 oktober 2013
    Fijne tijd met Jan en Nellie bij jullie.....
    Voor ons ook heel leuk om te lezen en de foto's te zien.

Groetjiezzzzzzzz voor jullie daar, van Piet en Truus
  5. Bea lekkerkerker:
    7 oktober 2013
    hoi Jesse, alsnog gefeliciteerd met je 2e verjaardag! wel heel leuk dat opa en oma er ook zijn met je verjaardag. leuke en gezellige dagen in Maleisië met z'n allen. groetjes Gerrit en Bea.
  6. Lies:
    7 oktober 2013
    Geweldig om jullie verslagen te lezen en wat bezoeken jullie een prachtige plekken. Je schrijft ook erg beeldend, dus ik ga van blij genietend, meelevend, ontroerend tot soms schaterlachend door jullie verslagen. Geniet op Tioman Island met elkaar en ik kijk al weer uit naar jullie verslag hierover xx
  7. Anita van Vliet:
    9 oktober 2013
    Gefeliciteerd nog met Jesse, 2 jaar alweer!! Klinkt nog steeds erg goed jullie verhalen!! Geniet met elkaar, ik geniet op afstand een beetje mee!
  8. Martine:
    13 oktober 2013
    Iets te laat, maar alsnog gefeliciteerd met Jesse. Hoop dat het leuk was in Maleisie. Liefs
  9. Daniel en Paulien:
    13 oktober 2013
    Wat een leuk verhaal weer. Wat super leuk dat opa en oma er zijn!! En wat heerlijk dat jullie even met elkaar op vakantie zijn geweest! Heel veel plezier, geniet ervan en tot jullie volgende reisverslag. Geniet van de zon daar hier vandaag heel veel regen!

Groetjes Daniel en Paulien