Vervolg minder leuke wending.

17 juli 2013 - Singapore, Singapore

Nou, inmiddels is Johan toch in het ziekenhuis beland, helaas.
Gisteren werden we met best goede moed wakker. Johan voelde zich weer wat beter. De koorts was weg. 'We gaan de goede kant op.', zeiden we nog tegen elkaar. Johan is 's morgens naar de arts gegaan voor bloed prikken om te kijken of de waarden wel of niet gedaald zouden zijn en ik ben met de kinderen naar de Hollandse Club geweest. Toen wij 's middags terug kwamen was Johan al thuis en zat Johan voor het eerst weer even op en waren we gewoon wat aan het kletsen. Toen belde de arts dat de waarden gedaald waren en dat Johan binnen een half uur in het ziekenhuis moest zijn. O, dat was wel even verrassend. Johan heeft wat spullen gepakt en is met de taxi naar het ziekenhuis gegaan. Jesse lag net te slapen. We hadden ook net besloten dat we naar een hotel zouden gaan. Johan voelde zich wat beter om te 'verhuizen' en ik had 's morgens aangegeven niet langer meer in het appartement te willen blijven. De aantal dengue gevallen stijgt in onze wijk. Ik was ook weer geprikt, binnen en terwijl alles potdicht is gebleven. Het voelde echt niet meer goed. Dus ik heb wat spullen gepakt en zodra Jesse wakker was ben ik met de kinderen naar het hotel gegaan waar Johan ook altijd overnacht als hij hier werkt.
We werden warm onthaald en Lena en Jesse hadden zo al heel wat cadeautjes ontvangen van het personeel. Het blijft een attractie twee van die blonde kinderen. En toen ook aan de kinderen ons tijdelijk nieuwe huis laten zien. En Lena maar zoeken naar haar kamer: 'Maar dat is gek! Dit is helemaal geen huis, dit is een kamer!' We zitten 24 hoog dus groots uitzicht voor ze, een mooie lift en twee fonteinen voor het hotel.
Toch lekker, kind zijn, en je niet echt bewust zijn van de grote mensen dingen en zorgen.
Met de kinderen in de buurt wat gegeten en ze op bed gelegd. Dit gaat niet vanzelf zo op een kamer. Hierna Johan gebeld. Er was weer bloed geprikt en de bloedwaarden waren helaas weer gedaald. Vanmorgen met de kinderen ontbeten wat zeer uitgebreid is en dat hebben ze zich laten smaken. Hierna wezen zwemmen bij het zwembad van het hotel op het dak. Ondertussen berichtte Johan dat nu gelukkig zijn bloedwaarden stabiel waren! Erg fijn! Met de kinderen even een middagdutje gedaan en richting het ziekenhuis naar Johan. Jesse voelde zich gelijk thuis en liet zich horen en zien. Lena vond het spannend en gaf aan dat ze naar huis ging en morgen wel weer langs kwam.
Johan voelt zich in principe wel aardig en heeft nu eigenlijk het meeste last van de kriebel die hier bij hoort. Hij krijgt o.a. ook hier medicatie voor en vocht via het infuus. En zelf moet hij daarbij ook nog goed drinken. Er is gezegd dat hij misschien morgen weer naar huis mag als de bloedwaarden gestegen zijn. Spannend. We gaan het zien en horen morgen.

1. Bea lekkerkerker:
    17 juli 2013
    hoi johan, bea, Lena en Jesse.

jeetje wat een verhaal over johan. hoop dat het gauw beter gaat met hem. en dat jullie gauw een ander appartement kunnen betrekken. leuk om de verhalen te lezen en de foto's te zien. voor de kinderen een waar paradijs. lekker warm en volop met water kunnen spelen. hopen jullie met de bruiloft te zien en misschien een paar dagen tevoren. kunnen Lena en Ilse lekker kennismaken en spelen voor ze samen hun "zware" taak moeten doen. ilse heeft het er al steeds over dat ze samen met Lena de ringen mogen geven. beterschap voor johan en nog een fijne tijd in Singapore,
    liefs gerrit en bea
  2. Miranda:
    17 juli 2013
    Poe hee, wat een gedoe. Blij dat je wat laat horen en dat er goed op Johan gelet wordt! Moet wel veel aan jullie denken, helpt geen bal
  3. Miranda:
    17 juli 2013
    Zie nu net dat ik een langere reactie heb geschreven maar dat die er niet staat....Kan misschien niet?
    Veel sterkte!
  4. Daniel en Paulien:
    17 juli 2013
    Wat een naar bericht! Wij hopen dat Johan snel opknapt en naar huis mag. Ook hopen wij dat als hij voldoende is opgeknapt jullie verhuizing door kan gaan en dat jullie weer kunnen gaan genieten met elkaar! Veel beterschap voor Johan toegewenst...

Groetjes Daniel en Paulien

P.s leuk om te zien dat de kinderen het zo goed naar hun zin hebben, geweldige foto van Lena met een badjas aan!
  5. Marieke:
    18 juli 2013
    Wat heftig allemaal zeg! En terwijl ik het typ denk ik, het komt misschien niet zo over als ik bedoel... Weet in ieder geval dat we echt met jullie meeleven. Ben blij te horen dat Johan misschien morgen naar huis mag. Maar goed dat Lena en Jesse de zorgen allemaal niet zo meekrijgen en kunnen genieten van de leuke dingen daar! Hoop dat je op deze momenten ook een beetje met ze mee kan genieten! Heel veel beterschap voor Johan en jij natuurlijk ook veel sterkte! Liefs Marieke
  6. Bernadette:
    Hoi Johan,Bea, Lena en Jesse

Hopelijk heeft Johan het ergste achter de rug. Heel veel sterkte met die rotmug en nu maar hopen dat Johan gauw aansterkt. groetjes voor jullie allemaal.
  7. Piet en Truus:
    18 juli 2013
    Wat maken jullie allemaal mee....
    Hopelijk gaat alles snel de positieve kant op.

met de groetjiezzzzzzzzz voor Bea & Johan Lena en Jesse
  8. Jeanine:
    19 juli 2013
    O neeee! Wat een toestand zeg!!! Beterschap,en check je mail! Xxx ons
  9. Petra Klerks:
    20 juli 2013
    Hoi Bea en Familie,

Wat leuk om jullie verhalen en ervaringen te lezen en daar leuke foto,s bij te zien. Minder leuk het ziek zijn van Johan, hoop dat het weer wat beter gaat nu. Ik hoop ook dat jullie snel of al op een wat prettiger stekje zitten. Veel sterkte en ook plezier gewenst daar1

Groetjes petra K
  10. Martine:
    20 juli 2013
    Heftig!!! Sterkte! Ben trots op je Bea!!!XX
  11. Anita van Vliet:
    22 juli 2013
    Fijn dat jullie nu in het hotel zitten en even geen last van die muggen hebben. Vervelend voor Johan, hoop dat jullie snel gewoon weer met zn vieren zijn en fit! je kan niet zeggen dat er geen beweging is daar, je maakt genoeg mee,wat een verhalen! Leuk om te lezen. Succes en sterkte, groetjes Anita
  12. Marja:
    22 juli 2013
    Hoe gaat het nu met Johan? Hoop dat hij opknapt en weer uit het ziekenhuis is!

Xxx
  13. Petra V.:
    23 juli 2013
    Jeetje wat vervelend allemaal. Dan is Singapore toch wel weer erg ver weg. Hoop dat Johan door de ziekenhuisopname weer is opgeknapt. Wel fijn voor Johan dat jij er nu bij bent om hem te helpen.
    Heel veel sterkte en hoop gauw weer wat van jullie te horen. Liefs Petra